mandag

Valgdag 2013


Ja Norge, idag er den store valg dagen. Vi har nå de siste 8 årene hatt samme parti som har regjert med Jens Stoltenberg i spissen. Hvordan disse 8 årene har vært for oss i dette samfunnet under Arbeider Partiet trenger vi ikke gå i detalj, eneste som er sikkert er at det er på tide med noe nytt. Vi trenger en forandring.

Jeg var en jomfru om jeg kan kalle meg det. Jeg har aldri brydd meg noe særlig om dette her, og har ikke stemt før. Men det blir bare viktigere og viktigere for de fleste jo eldre de blir. Vi må tenke på framtiden og ikke bare framtiden for oss, men også for barn og barnebarn.  

Husk, om du ikke har stemt så har du ikke rett til å klage. Og det skjer ikke noen forandring om vi ikke bruker stemmeretten vår. Det kreves ikke at du skal sette deg 100% inn i alle partiene, men finn ut hvem du er mest enig med, og stem

Min stemme er ihvertfall klar, og jeg er grådig spent på hvordan denne kvelden/natten utvikler seg.

 
- Kamilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar