tirsdag

Jule Kribbling

Hei til deg som titter innom denne stakkars forlatte bloggen jeg har. Nå er det alt for lenge siden jeg har i det hele tatt tenkt på å blogge. Men nå som den deilig julestemningen siger innpå, så begynner også inspirasjonen og komme tilbake. Hverdagen er nokså travel allerede, men nå som folk får juledilla regner jeg med et hav av mennesker i stress og kav. Jeg derimot, tar julehandelen helt med ro. Planlagt er det, så nå gleder jeg meg til å sitte å små putle i desember.


Jeg er begynt så smått å bytte inn diskre julepynt. Vi går jo sakte men sikkert mot 1 Desember, å førstkommende søndag, er tross alt første Søndag i advent !! Disse herlige nissene snopte jeg meg på Søstrene Grene, sammen med denne store konglen. Den lille fuglen, har jeg fått av min kjære mamma.

 

Siden sist så har vi fått helt nytt lyst gulv i stue og gang. Jeg er så utrolig fornøyd med fargen, og hvor fint den går i lag med tapeten. Jeg bare elsker disse jordfargene. Når man har ellers mye lyse møbler, blir det så fint å bryte det med den kalde grå/brunfargen !!

Har du også allerede begynt å få en liten julestemnig?  -












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar