mandag

Renovering - Et prosjekt i seg selv

Her i slutten av sist uke, fikk vi denne lekre fuktighets tørkeren i hus. Den er svær, bråkete og fungerer egentlig nett som en ovn. Så godt og varmt er det her uten at det egentlig trengs! 


Vell, den 3dje dagen går på hell siden vi fikk den, og vi har tømt baljen allerede 3 ganger. Så det var litt å ta av. Vi vet enda ikke hvor lenge vi skal ha denne stående, eller hva som skjer angående forsikringsselskapet å om vi eventuelt for dekt nytt gulv osv. La oss krysse fingrene for det .


Ellers kom jeg hjem i dag til en mørk overraskelse. Det er så mye bedre enn alternativet, selv om det ser helt tragisk ut. Så hvor lenge vi blir uten sollys vet jeg ikke, men jeg slipper ihvertfall innsyn fra arbeiderne. Noe jeg tror de syntes er ganske OK òg, 


Så nå er det stillas, og masse boss og drit utenfor. Slipper heldigvis å se på det også :) 




I går kveld måtte vi plassere terrasse møblene i boden. Dette var noe som skulle gjøres, men ikke så tidelig. Så pga vannlekkasjen begynte det utvendig riving uten forvarsel. Noe som fikk blodet til å stige hos meg. Hadde vi bare fått beskjed hva som skjedde og når, så kunne vi fjernet alle ute møblene slik at de fikk litt bedre plass og jobbe med, men i stede begynner de heller å rive å slenge rundt på møblene våre, puter, bord, grill og alt var helt nedstøvet i drit. Vi endte opp med å hive hjørnebord og grill pga alt støvet.

Her ser dere noen bilder av møblene og hvordan terrassen ser u
t. Vi hadde egne terrassebord på gulvet, men hvor de er blitt av aner jeg ikke...



Må si jeg gleder meg til dette er ferdig! Så nå fikk dere noen bilder fra "skrekkens hus", lekkert er det nå ihvertfall ikke.

- Kamilla 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar