torsdag

Katte Kos

Jeg og min kjære bestemte oss for å ofre sommerferien i år, for å fornye møblementet i har idag. Så på slutten av Juni ble det ny 2-seter og 3-seter sofa, pluss en godstol med puff. Siden vi fikk kattene så har jeg vært veldig bevisst på å ta de ned med en gang de klartrer eller herjer på dem. Men som dere kanskje vet så er det mye lettere å oppdra en hud enn en katt. Så selv om de vet de ikke har lov, så utfordrer de matmor.

Så det var i begynnelsen av uken jeg bestemte meg for å investere i en kattemøbel, eller kloremøbel som det også kalles.Til tross for at jeg hadde kjøpt en klorevask, som de ikke fant interessant i det hele tatt. Jeg hadde egentlig bestemt meg for at jeg ikke skulle ha noe sånt i hus, da jeg synes de er så utrolig stygg å ha sammen med det andre interiøret i hjemmet. Den jeg hadde fra før, var liten og var ikke en møbel som slo øyet med en gang. Men de vil heller klore på alt annet enn den...

Men da vi har et rom til overs, så har vi gjort det om til et lite katte rom. Om de har herjet fælt i stuen så har jeg tatt de inn der slik at de får rast i fra seg. 




Nå har de herjet litt og blitt kjent med "leketornet" sitt, og jeg tror det er godkjent!



De har også fått en leke som tydeligvis var verdens gøyest!


Så her ligger lille Sine, salig og avslappet på sofaen etter noen timer med leking.
Jax hadde det fortsatt for travelt til å bli avbildet.
Idag skal de herjes mye med før vi skal i seng, så kanskje de kan sove hele natten med oss.
Om en liten stund så kommer "mormor" på besøk til "barnebarna" sine.
Hun må godkjenne det nye møblementet!

- Kamilla

2 kommentarer:

  1. Elsker det siste bildet av Sinemoren <3
    Møbelet ble godkjent det, både av pusene og meg :)))

    Klem fra mami :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Sant hun var fin?
      Det var jaggu bra!

      Klems <3

      Slett