fredag

Sommer På Hell

Det har ikke vært mye sommer vær å skryte av så langt.
Vi heller jo på de siste sommer dagene, og allerede synes jeg høsten er rett rundt hjørnet.
Jeg er derimot mer enn klar,  for jeg elsker høsten.
De vakre fargene som kommer rundt oss, alle de deilige pleddene vi kan krølle rundt oss.
Pakke på oss deilige varme strikketøy, herlige naturskjønne turer,
og ikke minst de deilig stundene med levene lys i hele hjemmet og noe godt i glasset.



Jeg kan ikke vente til jeg skal krølle meg inn i deilige
strikke gensere, i duse søte farger.


 


Det er helt fantastisk og få med seg forandringen som
skjer i naturen når høsten slår inn for fullt, alle de fargene!




Høsten er en herlig tid. Den er romantisk, leken og praktfull.
Hverdagene sklir så fort forbi at vi plutselig tar oss selv i å spørre oss,
- Hvor ble tiden av?
Derfor er det så viktig at vi alle tar et pust i bakken i ny og ne
for å virkelig sette pris på hvor vakkert livet er, og være takknemlig for det vi er
og har opplevd. At man setter pris på dem rundt seg og ser på den positive delen av livet.
Man kan da oppdage små gleder som at bladene på trærne endrer farge
og lager et romantisk blide for øyet.

Hvilke av årstidene er din favoritt? Er du like glad i høsten som meg?

- Kamilla


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar