fredag

Our Home

Jeg er så glad i vintage romantikk.
Vil derfor vise deg mitt yndlings området i mitt hjem.


Her har en min yndlings møbel i mitt hjem,
det er en gammel buffe som jeg har vært så heldig
å få overtatt av min kjære mor.
I sin original tilstand kom den i eik, men jeg er så heldig
at jeg har en mor som er kjapp med malekosten.

Den har vært en stund hos henne før jeg fikk overta.
Så nå pryder den veggen min, og gjør seg litt ekstra med roseknotter.
Det gjør den enda litt mer romantisk.


Jeg har endelig kommet godt på plass i vårt hjem etter
å ha bodd her i 2 år allerede. Fra mørke triste møbler er alt
blitt mer åpnet opp med nye lyse møbler.
Nå er det mye koseligere og tilbringe tid her med
venner og familie. 


 Jeg kan vel si det at jeg synes det er fantastisk å få tilbringe
kjekke kvelder med god mat og noe godt i glasset med 
flotte mennesker rundt meg. Jeg er en veldig familie
kjær person, og er veldig glad i de som er rundt meg.


Nå har dere fått en liten mys på hvordan jeg har det.

- Kamilla





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar