onsdag

Capture This - Sine

Når en få en av pusene på fanget om kvelden, kan man virkelig fange de mange forskjellige uttrykkene på nært hold. Idag har Sine halv sovet på fanget mitt, og jeg var så heldig å treffe noen blinkskudd på nært hold.
 


Om en katt ikke er søt og sjarmerende når en stor gjesp kommer fram så vet ikke jeg.
 

Uttrykket til en hver kattepus er kjempe fascinerende. De flotte værhårene, de fantastiske dype øynene, og munn og nese partiet som bare er så søtt!


Det tar ikke mange sekundene til Sine blir vandt til den fæle blitsen, og som mine øyner ser ut som hun nyter øyeblikket i rampelyset, før hun begynner å myse med øynene. 


Idag var det Sine sin dag med berømmelse på bloggen, neste gang finner du vel Jax poserende foran kameraet. Som du kanskje skjønner så kan det bli mye dyr på denne bloggen, da jeg er spesielt glad i dyr. Mine kattepuser er som mine små bebiser.

- Kamilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar